41esra anneyiz biz,çocuklarımız için herşeyin en iyisini biz düşünürüz düşünmek zorundayız çünkü yavrularımız bize muhtaç.. biraz rahat edeyim uyuyayım diye bebekleri zehirlemek neden ? Ben kullandım bize iyi geldi sende kullan, biz kullandık birşey olmadı diyen kişilerle dolu çevremiz.. anne olarak bilinçli olmamız gerekiyor.. zorlu dönemlerden geçeceğiz belki günlerce uyumayacağız ama bzi anneyiz herşeyin üstesinden gelirz Allah güç kuvvet verdikçe rabbim korusun evlatlarımızı ve bizede bakma gücü versin 🙏