Aselimmm47 Ssumru çok şükür ki bu bilgiye sahiptim doktorumuz kesinlikle diş jeli önermiyorum asla kullanmayın çok zorda kalırsanız osanit kullanılan demişti. İnşallah bu bilgiyi bütün anneler okur hiç bir bebiş zarar görmez 🙏🌸
Ssumru Aselimmm47 konu bebekse çok bilinçli olmamız gerekiyor amaan ben kullandım sende kullan birşey olmaz lafını çok duyuyoruz ama o oyle olmuyor işte rabbim korusun evlatlarımızı
Lina1205 Ssumru Kızımın 6 dişi çıktı kullanmadım ileri zamanlarda diş sorunlarına yol aciyormus kullanmayı da düşünmüyorum
Ssumru Lina1205 keşke sadece diş sorunlarına yol açsa canım.. çok ciddi sorunlara yol açıyor nöbet beyin hasarı bilinç kaybı vs.. dikkat etmemiz gerekiyor
S_SARIKAYA Ssumru biz tetagil kullandık toz formunda bir ürün. Hiçbir sorun yaşamadık. Hem ağrısını geçitiyor hem de yan etkisi olmayan bir ürün.
Ssumru irva siz yine de prospektüsü okuyun canım ben bu bilgiden sonra endişeliyim.. kullanmayı düşünmüyordum hiç hiç düşünmüyorum
Ssumru GoGirl çok ciddi sorunlara yol açabiliyor gerçekten çok dikkatli olmamız lazım . Neden piyasada onu da anlamıyorum
Prens0205 Ssumru hiç dış jeli kullanmadım doktorumuz tavsiye etmiyorum onun yerine pırasa taze soğanı buz dolabında bekletip soğuk bir şekilde ver eline dedi öyle yaptım tabi yanında durdum gözetim altında verdim
Aselimmm47 Ssumru evet ne yazık ki. Yardımcı olalalım derken bazen istemeden zarar verebiliyoruz. Bu noktada ibre annelere dönüyor çocuğunu iyi tanımak ve beyin süzgecinden geçirerek kararlar vermek çok önemli
Esra12 Ssumru aynen öyle canım vala bir tane evladım var rabbim ona sağlık versin çocuktur elbet ağlayacak acı cekşcek ama bugünü hiç hatırlamayacak bile. Rabbim bütün evlatları korusun insallah
Ssumru Esra12 öyle tabi herşeyim biz anneler olarak tüm zorluklardan geçeceğiz o yüzden annelerin hakkı ödenmez rabbim evlatlarımıza sağlık versin hepsi gelip geçici
Flora Ssumru ay inanamıyorum Allah razı olsun verdiğimin içeriği yazdığınızın aynısı hemen çöpe attım
irva Ssumru Çok kullanmıyorum zaten günde 1 belki 2 o da zorlarsa.Dişlerden sinirlendi mi hemen kafasını dağıtıyorum.😃
Eminerd Aynı paylaşımı İnstagramda görmüştüm orada bahsedilen ilaç Orajel’di 😑 diş jeli kullanmıyorum ama kullanrken çok dikkatli olmak lazım
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ssumru Hiç diş jeli kullanmadık. Çoook sancısı olduğu dönem 1 çay kaşığı parol verdim. O da bir kereye mahsustu. Daha çom seet,soğuk diş.kaşıyıcılar verdim. Suyla yıkadım dolspts soğuttum verdim diş kaşıyıcısını eline.
Ssumru AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bende öyle yapmayı düşünüyorum birde katanfil ile zeyğtn yağı karışımı varmış onu denemeyi düşünüyorum