Morkekik öncelikle inşaat konusunda çok bilgili biri olarak söylüyorum kesinlikle gerçek anlamda güvenilir biri olmadan girmeyin topraktan ev işine,ama güvenilir sürekli işlerinde başarılı birini araştırıp bulursanız ki belediyeden müteahhitin yaptığı işleri sorgulayıp anlarsınız.topraktan almak her zaman karlı bir iştir.diğer faiz durumu ise ben olsam ben de öyle yapardım, bana mantıklı geldi.(ablam ve eniştem mimar ve mühendis ayrıca müteahhitlik yapıyorlar. onların yanında 10 yıl çalıştım).hakkınız da hayırlısı olsun.allah emeklermişiz boşa çıkarmasın bol bol kazançlar nasip etsin 🙏🏻🌺