Morkekik yıllarca faizlerle hep faturalarımı ödedim. Faiz günah falan inanmıyorum. Buna gelene kadar ne günahlar işleniyor. Bir iktisatçı olarak her zaman derim para taşınabilir maldır. Evin taşınamaz maldır. Evini nasıl kiraya verip bir başkası kullanıyorsa ve sen gelir elde ediyorsan , paranıda bankaya kiraya verip gelir elde ediyorsun😉her iki türlüde karşılıklı çıkar var😎ben garantici bir insanım risk sevmem. Nakit paraya ihtiyacınız varsa ve anaparaya dokunmayacağınızdan eminseniz faize yatırın. Uzun vadede yatırım yapıcam ellemicem derseniz altın her zaman daha çok kazandırmıştır.