Benim bebegimde 9 aylik oldu emekleme yok sadece oturunca uzagnda almak istedgi bisey varsa poposunu kaydira kaydira gitmeye calisiyor ama hizli hizli degil yavas yavas gidiyo birdenhergun agliyor beni tutun yurutun dye birde aylari hemen hemen ayni gun icinde neler yapiyosunuz bebeklerinizle yani hergn disari cikiyomusunuz evdeyseniz nasil geciyor ve neler yediyoruyosunuz kac ogun bilgi verirmisiniz acaba guzel anneler