asya13 Kizlar buraya post acmistim,kizim cok cabaliyo vs diye bugün bi baktım emekliyo ay sanki yürümüş gibi mutlu oldum😄😄😄 Ne değişik birssymis bu analik ya
_ADA_ asya13 benim kız da dün başladı. Bugün de bi baktık koca dötünü devire devire emekliyor. Acaba benim görmediğim zamanlar da da emekliyor muydu? Birden bu kadar hızlı görünce şaşırdım.
Senabebek asya13 benim kızımda 7 ay 25 günlü 1 haftadır sürünerek komando gibi gidiyor bazen poposunu kaldırıp gitmeye çalışıyor içerden mutfağa kadar yanıma geliyor şok oldum çok güzel ya Allah yavrularımızı korusun inşallah ❤️
asya13 23082020 suan 9 ay günlük 9 ayina kadar asla hareket etmezdi donme vs hic bisi yoktu birden ayina girdi basladi hareketlenmeler sizinki kac aylik
23082020 asya13 bnm ki 7 ay 10 günlük dönüyor sürekli komando gibi sürünüyor daha erkenmiş bekleyim daha 😊
asya13 CinarinAnnesiii benim kizimda ayniydi 9.ayina girdikten sonra hareketlendi bence normal🤭 asla yerinden kipirdamazdi şuan asla tutamıyorum o derece yani
EbrarAda23 CinarinAnnesiii sizde sanırım 23 Temmuz doğumlusunuz 😊☺️ Çok mutlu oldum kızımla aynı tarihli olan bebişler 😊
asya13 MasalMomy ben cok cabaladim daha dogrusu hareket eettirmek için yuzustu aktivitler vs birde panik yapip doktora gittin orumcek kullaniyorsan biraz ara ver hareket etmesini kısıtlıyor yere birak oyala bol bol aktivite yaptir demisti
Tenkyuu Benim oglumda 8 ay 10 günluk. Dönüyor ama 5. Aydan beri emekleme cabasi var ama hala emekleyemiyor. Zamani var demekki
EbrarAda23 Tenkyuu benim kızımda 8 ay 10 günlük oldu bu gece hafif emekleme çabalaması var ama geri geri gidiyor dönmüyor ama en kısa zamanda oda olur çok hareketli kızım bir yerlere tutunmaya çalışıyor kalkmak için ama olmuyor hop düşüyor 23 Temmuz doğumluyuz sizde sanırım öyle 😊☺️
Tenkyuu EbrarAda23 ayenn emekleyemiyor ama geri geri koltugun altina giriyor 😄 evet benim oglum da 23 temmuz doğumlu 😊 sizinki emeklemeden yurur belki. Benim oglumda kalkip.tutunma gayreti yok 😄