Dilcem28 2 numara mama uygun.
Mamalar anne sütünden sonra en güvenilir besin bebekler için. Eksisi değil artisi budur. Tek farkı anne sütünden antikor üretimini yapmıyor olmasi. İçeriği zengin vitaminle dolu. Bazıları gaz yapabiliyor veya kabızlık.
Bunun içinde mama içine zeytinyağ damlatabilirsin.
Hipp marka mama önerebilirim
Hippin üretimi olan bebevita da güzel.
Bebelac Sarı kutusunu da gayet iyi içmişti oğlum.