Dilcem28 Mühendisin Oğlu bununla ilgili bir post yayınlamıştı,içerikleri ile ilgili. 2 numaraya geçince çoğunun anne sütüne benzerlikten uzaklaştığını söylemişti, uygun olan mamalara bakabilirsiniz oedan bence. Ben kızıma ilk doğduğunda Hipp kullandım ama şişkinlik yaptı. Bebelac Gold’a geçtim. Hem kilo alımı iyiydi, hem de herhangi bir sorun yaşamadık. Mesela Sma 1 numarayı içmedi, ama 2 numarasını içiyor. Biraz deneme yanılma bence çocuğunuz için hangisi yararlı olacaksa. Her bebek her mamayı sevmiyor, ya da içsede bebeğe yaramıyor maalesef