MustafaEmir ben ortaokul öğretmeniyim. Çocuklar maske takmayı bilmiyor bile. Çoğuna maske büyük geliyor. Derste durmadan indirmek istiyorlar. Su içmeleri için dışarı çıkarıyorum. Her yere dokunuyorlar. Koridorlarda koşuyorlar. 0 mesafe. Corona geçiren çocuğun bile umrunda değil. Korku yok. Ben olsam göndermezdim. Büyük konuşmak istemem ama sağlık her şeyden değerli. Eba tv de hocalar çok güzel anlatıp soru çözüyorlar. Biraz da ilgili anneyseniz, çocuklarınız okumayı seviyorsa göndermeyin derim. İki maskeyle zor nefes alıp ders anlatıyorum. Her yere dezenfektan sıkıyorum. Aşırı kaygılıyım çünkü evde beni bekleyen küçücük evladım var.