izledikçe aklım çıkıyor. İki kızımda okula gidiyor eşim çalışıyor. Tamam eve gelince temizligimize dikkat ediyoruz ama peki ya okulda. Birinci sınıf çocuğu ne kadar korur sosyal mesafeyi ne kadar anlar elini birseye sürme demeden bilemiyorum. Şimdi sorum şu canim anneler okula göndermeli mi gondermemeli mi siz neler yapıyorsunuz