Tabi fazla beslendi zaman da olur ama senin başla belirtiler varmış en azından bazı alerji yapacak şeyleri yemeyip diyet yapabilrsn.. benimde sütüm çok yarıyordu kızlarıma biri kalp rahatsızlığı çıktı ememedi dedim 2 numarayı emzireym ama hem iki çocuk hem alerjik diyet yapınca stres yapınca bide kusuyor emdiğiini süt mü dayanır sabahlara kadar uykı yoktu bide dinlemeynce direk sütüm azaldı ve reflü de çıkınca dedik çocuğa işkence etmeyelim iyilik yapıyorum sanarken kesildi sütten ve gittimz çoğu doktor süreci iyi yönettiğimzi.söyledilee.. keşke bunlar olmasa ve emseydi tabi nasip Rabbım başka dert vermesin.. şimdi ek gıda döneminde bile herşeyi yiyemiyoruz ve kısıtlanıyor inşallah en kısa zamanda geçer çol zor anlıyorm sizi Allah kolaylık versin