Aynı durumdaydik canim , reflü yatağında biraz daha iyiydi ama çeşme gibi kusuyor sonra bir çığlık kiyamet emmek istiyordu. Reflümüz varmış meğer. Özel bir mama kullanıyoruz, ayrica süt sağıp içine kattığımız bir toz var. Kullandığımız mama kati bir mama , anne sütüne kattığımız toz da anne sütünün kıvamını koyulastirmasi için. Bence doktora götürün çok rahatliyacak yavrucak.