Biz de 3 aydır kripto paradayız bebeğimin altınları vardı onunla girip ev borcumuzu kapatmak istedik sıfır bilgimizi vardı onun öncesinde bi 2 ay borsada takıldık coinde de ilk zamanlar parayı yarıya düşürdük bi coin yükselirken en tepeden girdik düşüyor bu diye dünya zararla çıktık iyi ki de zarar etmişiz başta.ondan sonra durumu toparladık ana paramızı çektik şu an karla devam ediyoruz çıkardığımız ders kar görmeden çıkma teknik bilgin yoksa al sat yapma(günlük) 1-2 ay arası girdiğinde bekle, bir coin 3 kat oldu daha artmaz deme iki hafta falan önce bi coin 25 kat yaptı bi günde. Bunlar yatırım tavsiyesi değil tecrübemi paylaşmak istedim.