covirgin IKRA_21 dün akşam 10 gibi birden yükseldi sonra düşmeye başladı yerinde sayıyor şimdi zarar etmeyiz inşallah
Ygz30 Bende 50 yatırmıştım/Bittorent almıştım.100 olmuştu.tekrar 50 tllik aldım ama bş baktım düşmüş paramda 21 tl.Uzun vade girince düşüp parada bitio gliba.Düşüncem şuydu.500 yatırım bir kaç arne dokunmim ama düşğnce oara biter die vazgeçtim