cileliana Duygusalanne oda iyiymiş bide şey soracağım. Ya yatırırken al a basıyoruz da ondannsonra nasıl kontrol ediyoruz
Duygusalanne cileliana Ana sayfada çıkıyor varlıklarım die oradan artıp düştüğünü görebiliyorsunuz paranızın ☺️Bende yeni aldım 3 gün oldu bakalım ne olur.
covirgin IKRA_21 biz de aldık ama dünden beri yerinde sayıyor 11 tl zarardayız 250 yatırdık denemek için bakalım artik
Kuzey03 IKRA_21 paribu kullanıyorum 1700 yatırdım biraz holo biraz btt aldım ilk kârımı çektim 250 ihtiyacım vardı eşim bilmiyor😀 onuda sayarsam 695 tl kârım oldu 3 hafta içinde
Kuzey03 İlk alındığı zaman düşünce hemen zarar ettik demeyin bir günde zengin olunmuyor ne kadar cok yatırırsanız o kadar cok kazanırsınz bence en az 500 1000 tl ile girilmeli uzun vadede güzel para getirisi olur akıllı ve sabırlı olunursa
Duygusalanne cileliana Ben tron btt holo aldım inan o - muhabbetine bakmadım ya dedigim gibi ilk defa aldım 😂 Bakalım ne olucak şuan en azından zararda değilim pek karda da değilim o yüzden sizi yönlendiren ben olmayayım İlk etapta almayı satmayı öğrenmek için bilerek hata yapmış olabilirim.
BademsMam IKRA_21 biz ilk önce çıktık sonra zarar ettik chilizden. Şimdi farklı şeylere yatırmaya başladık parayı
covirgin IKRA_21 dün akşam 10 gibi birden yükseldi sonra düşmeye başladı yerinde sayıyor şimdi zarar etmeyiz inşallah