Momgirl evet ayrı ayrı atılır mecbur. Ama 1 gün sonra mesela donmuş olacak zaten hepsi. Isıttıktan sonra tek biberonda birleştirilir. Ben buzlukta bekletecek kadar stok yapamadım. Hep günlük oluyor dolabımda. Eğer ertesi gün falan içiyorsa hiç buzluğa atmaya gerek yok dolapta 3 gün duruyor