uykutulumu35 Ya en son 38.9a çıkınca doktora sordum calpolu bırak fitil ver dedi mecbur verdim.Hiçte sevmiyorum o işi ama malesef 😞 Elimi yıkayıp tam kurulamadan aldım fitili,o arada biraz kayganlaşıyo,yavaşça ittirdim sonra poposunun iki yanını bastırdım biraz bekledim.Geri gelmedi.Gerek kalmaz inşallah ya..hiç ateş yapmayadabilir