Ahsen_ahsen O zürafa neden bu kadar ilgi görüyor ve neden bu kadar pahalı ? Bizim yerimize çocuğumu uyutuyor ne yapıyor 🥴 o zürafanın her zımbırtısı gereksiz pahalı geliyor bana. Alanlara hayırlı olsun tabiki güle güle kullanın 🌸
yeninesilmom Ahsen_ahsen sizde haklısınız instagramda bu oyuncak için çekiliş bile yapılıyor düşünün. Ben çok önce almıştım bu kadar meşhur değildi güzel bişey ama çocuk odasına çok yakışıyor. Alıp almamak o parayı vermek tercih meselesi tabi 😊🌸
Eminos Ahsen_ahsen herkes para harciyacak yer ariyor galiba asiri gereksiz lafa gelse para yetmez masraflara derler bi aksesuar 200 lira verilir mi yaa
yeninesilmom BademsMam fotoğraf yükleyecektim programda bi sıkıntı var galiba yükleyemedim. 1 metrelik çocuk odası için oyuncak dekor amaçlıda kullanılıyor zürafa. Hm sitesinden bakabilirsiniz
yeninesilmom ikibebebiranne_ yo aslında bi özelliği yok oyuncak sadece dekor amaçlıda kullanılıyor genelde alan almak isteyen çok oluyor o yüzden haber verdim belki burda da vardır diye
ElifTGM yeninesilmom Ya kapısındamı yatıyorlar acaba yine baktım stok yok. Kendi bebeğime değil arkadaşımın kızına alacaktım ama söz vermediğim için zaten sorun değil ☺️😁
yeninesilmom ElifTGM şuan tekrar baktım bende var gözüküyor ama neyse bidaha kontrol edin isterseniz 😅
ElifTGM ______ Aaa bende çıkmamıştı böyle çok teşekkür ederim yeninesilmom ay arkadaş attı linki hemen alıyorum🥰
yeninesilmom Eminos param var ki veriyorum olmasa zaten vermem veremem ne bu şimdi? Size göre gereksizdir bana göre gerekli neyin duyarını kasıyorsunuz? Mesela sizde cinsiyet partisi yapmışsınız oda bana göre gereksiz masraf ama yapanlara laf etmiyorum mesela?!
ElifTGM Eminos Yok onun kızı başka bir arkadaşımızın evinde o zürafayı görüp çok ağlamıştı çok sevmişti. Onun 2 yaşı yaklaşıyor. O yüzden almak istedim 😊
Eminos yeninesilmom tabiki herkesin kendi tercihi cinsiyet partisini oglumun dogum gununde sadece balon patlatarak yaptim bu mu gereksiz herkesin kendi tercihi tatlim
Mom987 Mom727272 Bence bütçe meselesi bana göre mesela pahalı daha daha ucuzu olabilir. Durumu olana ucuz olmayana pahalı. Durumu olup gereksiz görene de pahalı. Yani biraz kime göre neye göre.
yeninesilmom Mom727272 @Mom987 sizlerde haklısınız tabi düşününce belki işlevsiz bir oyuncağa bu kadar para verilmez diye düşünülebilir ama mesela eğitici oyuncak kategorisi altında bi dünya pahalı oyuncak var mesela eğitici köpekcik onlara para veriyoruz o daha pahalı ama çocuk yüzüne bakmayabiliyor. Bi işlevi olmayan oyuncağı daha çok sevebilir. He sevmeyebilir de. Ama yani burda onca saçma sapan şey yapılıp yaptım diye paylaşılıyor onlar gereksiz olmuyor benim aldığım zürafaya laf ediyor. Çocuğum için aldım sanane.
Mom727272 Mom987 öyle tabi ama hayat o kadar pahalı ki artık ya, artık 100-200 görünce bir şeyi çok pahalı gelmiyor aşırı valla.
Mom987 yeninesilmom Uslubünüze dikkat ederseniz iyi olur. Ben zaten alabilen alır. Alamayan almaz. İmkanı olupta almak isteyen de almaz diyorum. Parası olan nasıl alır ya olamaz böyle bir şey sakın kimse almasın demiyorum ki imkanı olan 1 milyara da alır.
yeninesilmom Mom987 sanane derken size demedim yanlış anlamayın gereksiz bulup laf söyleyen arkadaşa demiştim üst yorumlarda. Yani sizin yorumunuza cevap verirken ona ithafen söyledim