Ben oğlumu 8 aylıkken bindirdim. Zaten 2 ay falan bindi . Kış zamanı çocuk enerjiyi atamıyordu evin içinde gezinip durdu. Şimdi yaşına gelmek üzere asla binmiyor bende bşndirmiyorum bir süre beni çok rahatlatmıştı ama biraz parmak ucuna basma sorunu yaşadım ama şükür azaldı . Parmak ucuna basma tamamen örümcekle alakalı değil bebekler yürümeyi ve basmayı bilmedikleri için 2 yaşına kadar parmak ucuna basma eğilimi gösterebilirlermiş