hulyaaa-123 benim doktorum asla önermedi hele de erkek çocuğuna asla önermiyordu. Bu arada karşı komşum kızını yürütece koyuyor görüyordum bebeği 1 yaşında şuan basamıyor parmak ucunda yürüyor . Hatta parkta bir çocuk gördüm 4 yaşlarında hep parmak ucunda gidiyordu muhtemelen aynı sebepten kalmış. Ayak ucunda yürüme, yürüme tembelliği omurga bozukluğuna sebep olabiliyor. Kafa travmalarının büyük çoğunluğu da örümcekten düşmekten oluyormuş. Ayrıca bazı ülkelerde de satışı yasakmış