neredenbileceksinizz Kaansmommy Kaansmommy canım bizim iğneyle geçecek gibi değilmiş damla verdi sabril bulamazsak çok ağır Mış ama o da yan etkisi çok olur dedi
Kaansmommy neredenbileceksinizz anladım canım Allah hepimixin yardımcısı olsun çok zor senianlıyorum bu arada taurin verdi misize çünkü taurin yan etkileri azaltıyomuş
Seymaaygun neredenbileceksinizz hangi damlayı kullandınız acaba bizede doktor rivotril yazdı nöbetleri durmazsa bizde sabril kullanıcaz
neredenbileceksinizz Kaansmommy vermedi daha canım 5 gün sabah 5 gün de sabah akşam vericem ona göre bakalım ne olcak
neredenbileceksinizz Seymaaygun sabrili bulduk damlayı hiç kullanmadık. Bebeğim 13 aylık 3 aylıktan beri Sabril kullanıyor
Seymaaygun neredenbileceksinizz nasıl bi yan etkisi oldu acaba görme bozukluğu oldu mu çok geçmiş olsun benim bebeğimde beyin kanaması geçirdi ellerini pek kullanamıyor
Seymaaygun neredenbileceksinizz yani bilmiyoruz karnımda oldu, ama şuan epilepsi hastası infantil spazm teşhisi koyuldu rivotril damla ve keppra kullanıyoruz nöbetleri devam ederse sabril kullanacağız ama yan etkilerinden çok korkuyorum