neredenbileceksinizz Bacılarım çok şükür 2 canım bacım sayesinde ilacımızı bulduk ama ilaç çok ağır ve çok acı ben bebeme olu nasıl içiricem siz hapı bebelere nasıl veriyorsunuz
ikizerkekannesi neredenbileceksinizz hatırlıyorum sizi çok sevindim üstte kalsın kullanan birileri çıkar belki
FatmaKrbkl neredenbileceksinizz Doktorunuzun kullanım önerisi olmadı mı ya da prospektüste yazabilir, geçmiş olsun 🌿
Tugcealp neredenbileceksinizz ağzına koysanız ardına meme yada biberon verseniz mama yada sütle yutsa mümkün mj böyle tüketmek bilmiyorum
Mlkko Ben D vitamini veriyorum hap. Tadını bilmiyorum ama mamayla eritiyorum kaşıkta onu verip arkasından mama veriyorum
Arven10 neredenbileceksinizz ne kadar vermeniz gerekiyorsa ona göre bölüp ezin iyice sütle ya da mama işe karıştırıp içirebilirsiniz
hkubra neredenbileceksinizz enjektör ile eritip ağzına sıkın canim ben 20 aydır öyle hap kullanıyorum bebeğime sabah akşam başka türlü olmaz. Acı tadını da kafana takma kızım bayılarak içiyor maşallah diyelim de sıkıntı yapmıyor o tadı inşallah sizinkide öyle olur☺️ çok geçmiş olsun🤲
neredenbileceksinizz Fatmanurr amin kuzum inşallah ama ilaç piyasa da yok 2. Kutuyu nasıl buluruz bilmiyorum
Kaansmommy neredenbileceksinizz merhaba canım doktor bizede yazmıştı ondan sonra prof dr burak tatlıya gittik o sadece iğneyle gidicez durmazsa sabril dedi siz iğneye başladınızmı canım iğne synectan bu arada
neredenbileceksinizz Kaansmommy Kaansmommy canım bizim iğneyle geçecek gibi değilmiş damla verdi sabril bulamazsak çok ağır Mış ama o da yan etkisi çok olur dedi