GoGirl inşallah teşekkürler, biraz da o çubuğu burnuma sokturmak istemiyorum açıkçası. Temaslı olduğumuz için sürekli iletişim halindeyiz, normalde de test yaptırmaya herkes kendisi gidiyor ama eşimi ambulans alıp bırakacak o konuda sıkıntı yaşamayız sanırım