Korona sürecinde korkmamakla birlikte hep tedbirliydim ama gelin görün ki babaannesi ve halası benim küçük kızımı görmeden yapamıyorlardı ne hikmetse.
Pozitiflermiş, cumartesi bizdelerdi babaannemiz de bizde yattı sağolsun. Dün şikayetleri varmış test yaptırmışlar pozitif!
Eşim ve bende de akşam halsizlik ve ağrı başladı, temaslı olduğumuz için zaten izole etmiştik kendimizi. Şimdi eşim teste gitti büyük ihtimal ikimiz de pozitifiz, ben gitmedim çünkü her şekilde evde duracağım ve verilen ilaçları kullanamam süt verdiğim için.
Emziren anneler varsa aramızda bu süreçte evde kendilerine nasıl baktılar fikirlerini bekliyorum. Ben bol sıvı, limonlu su, zencefil, kekik çayı, zeytin yaprağı çayı şeklinde gidiyorum dün akşamdan beri.