_papatya_ Richard Ferber in kitabını okuyorum. Yavrum 4 aylik. Kanguruda ya da memede ya da kucakta gezerek uyuyoruz. Ferber diyor ki 4-6 ay arasında bebek kendi kendini sakinlestirme yeteneğini kazanır. Beşiğinde uyutmak için uyku ile diğer şeylerin arasindaki ilişkinin kesilmesi yeni baglantilar kurulması gereklidir( meme, kanguru, sallama, biberon gibi) . Gece uykusunun devamı olan ilk şekerlemede uyku eğitimine baslanabilir. Altı temiz karnı tok normal şekerleme saatinden yarım saat sonrasında besigine konur ve odadan çıkılır ( yanınızda yatiyorsa sandalyeye gecilebilir) size uygun olan bekleme dakikasiyla başlanır (3 le başlıyor kitabında ama 1 le de başlanabilir) . Ben uygulayamadim. Ağlamasına dayanamadigim için Google da araştırırsanız bir tablo var oraya bakabilirsiniz bekleme süreleri icin