Kbrdn Ses23 ınsallah ya boyle yorumlar moral oluyor vucudum zayıf gobek kocaman hanı kılo gobegı de degıl bendekı ınsallah gecer
Epifenomen-gkc Ses23 ben 40landığımda bir hafta kullandım o zaman az da olsa fark etmişti ama kızımı emziremiyordum öyle hareketlerim çok kısıtlanıyordu bıraktım takmayı. Dünden beri takıyorum daha bir fsrk oluşmadı haliyle
Miraaayadeee Kbrdn aaa bide o sorun var ben normal dogum yaptım göbek yine gitmedi bide sezeryan yapsam nolcakti acaba😀
Ses23 Adedul Bn. 56 kiloyla hamile kaldım 67 kilo ile doğdum Doğumdan sonra 62 oldum şimdi 60 kiloyum 56 kilo olmak istiyorum ama karnım var
Kbrdn Ses23 bence farkedıyor ya normal yapanlar lohusalıkta buyuk mıktarda ınıyor az bı gobek kalıyır sarmazsa sezaryen oyle degıl kesı kası bozuyor baya bence