Ses23 ben burda ikinci el satan birinden almistim sezeryan dogum yaptim asiri kilo almıştım ve cok da gobekliydim (normalde de zayif ama gobekli bi insanim zaten) 4bucuk ay sonra takmaya basladim baya ise yaradi suan 8 bucuk ay oldu 3 haftadir takmiyorum oglum cok hareketlendi pesinde kosarken rahatsiz ediyor onun disinda memnunum cidden toparladi