Meltemli maalesef bir deli ortaya taş atmış kırk akıllı çıkaramamış derler ya biri sağma makinasını övmüş hepimiz uyuyoruz buna😁
bende koşa koşa makina alıp bir dünya para verenlerdenim. Sağıyorum, süt çıkmıyor, 20-30 ml çıkıyor bütün psikolojimi bozuyordu bu miktar. Kolik bebek sağacak vaktim yok sadece arada sırada artmış Mı görmek için sağıyorum, ağlaya ağlaya makinayı kapatıyorum. Acemilik, bebek emince daha çok süt geldiğini de bilmiyorum. Doktor mamayı bırak dedi, ama sütüm yok diye ağlıyorum. sonra bir daha asla sağmadım. Ne gerek var ki canımı sıkmaya. Şükür buzlukları dolduracak kadar olmadı ama yetti de sütüm.