Rahsann sağarak mı besliyorsunuz, emzirerek mi? Eğer emziriyorsanız ml i kafaya takmayın, boşverin. Günde 5-6 adet çişli bez alıyorsanız doyuyordur. Her emzirme sonrası kaşıkla mama verirseniz kaşık biberon gibi emme ihtiyacını karsılamayacagından ihtiyacı kadar yer sadece. Doymuşsa kaşık eziyetine katlanmaz bebek. İlk 1,5 ay meme mama gittik. Doktorum 1. Ayda bırakmamı söylemişti ancak içim rahat etmediği için bırakmamıştım. Baktım kaşığı kabul etmemeye başladı, hazırladığım mamayı döküp duruyorum içim rahat etti bıraktım.