Merhaba kızlar oğlumun Doğum gününe 1 hafta kaldı . Çok güzel planlarım vardı ama pandemi nedeniyle Evde yapacağım .annem ablam kayınvalidem görümcem ve bir arkadaşım gelecek neredeyse hepsi aşılı ve evden çıkmıyorlar . Kişi sayısı az da olsa birşeyler hazırlamak istedim . Öneriniz olursa sevinirim 🙈 menüm ; yaş pasta , poğaça,börek ,kısır , çikolatalı muffin , mozaik topları , mantı , turşu kavurma (yöresel ) sarma