Melikee01 Karas Olabılır ön taraf hafıf olunca daha rahat sürmeye baslıyolar ılk etapta zamanla alısır sızın bebegınız de🙂
ZeynebinAnnesi55 Karas normal tabii benim kızımda ilk bindiğinde sıkıldı ağladı fazla durmadı ama zamanla gitmeye başlayınca çok sevdi sizinkide öyle olur merak etmeyin