Kızlar bebğim 7 ay 6 günlük, iki üç hafta önce yürüteç aldık hala içine binince sadece duruyor önündeki oyuncaklarla falan oynuyor. Bi kaç kere adım attı sadece durdu o da bişeyler gösterip gel gel yapınca yani. Arkaya doğru gidiyo arada bir biraz o kadar. Normal mi bu? Gelişimi falan çok iyi onda sıkıntı yok yapması gereken herşeyide fazlasıyla yapıyor sadece bunu yapmıyor herkes burada 6 aylık yürüteçle evde geziyor falan yazınca bi gerildim