Dtbrc benim oğlanda 4 ay 5 günlük geceleri uyku yok saat başı uyanır gündüz 2 uyku yapar en fazla yarım saat artık zombi gibiyim. Uykusunda ağlar kucaktan inmez hiç birseyden memnun olmuyor o gülen bebe gitti yerine suratsız bi bebe geldi. Şafak 20 geçmiyor a dostlaaarr🤦♀️