sevgi88 cikolatali_waffle ayyy töbeeee benim kızımda hadi baba diyodu ama çok net değil tabi anlayana kadar canımız çıkmıştı sizin çpk ilginç ill kez duyuyorum
Esmakyt cikolatali_waffle hayirli olsun benm oglmda cok erken knustu suanda 2 yasinda hersyi konusuyor
meryemmirasmombuse cikolatali_waffle herkes nasıl da inanmış ya böyle şaka mı olur bide bismillahirrahmanirrahim dedim eşimi aradım diyorsunuz şakanın da bir üslubu var ne bileyim hoş olmamış
Deneyimsizanne cikolatali_waffle Ne tatlı bir heyecan, ağzından hep güzel tatlı sözler çıksın inşallah ❤️ Normalde ne zaman konuşuyor çocuklar 🤔 Bilmiyorum benimde ilk çocuğum daha 61 günlük🐣
cikolatali_waffle Deneyimsizanne ya çok tatlısın canım benim şaka yaptım ben ama sağol bu tatlılığın için yazmadan edemedim 🤗 hayırla sağlıkla büyüt bebişini💐
AloneMom cikolatali_waffle 😅 tabi dogrudur,benimkide 6 aylıkken cümle kurmaya başlamıştı.suan 16 aylık okuma yazmayı öğrendi bile.onumuz sene direk 1.siniftan baslicak 😅😅