cikolatali_waffle bence bunu pek dillendirmeyin Allah korusun, kıskanan olur, ayına göre konuşması gerekip konuşmayan bebekler var onların anneleri kendini kötü hissedebilir birde bunların yanı sıra kendi amcamda 8 aylıkken yürüyüp sizin dediğiniz gibi çok net konuşurmuş o zamanlarda mahallede herkes onu konuşurmuş hayri koca çocuk gibi konuşuyor diye bir kaç ay sonra ölmüş babaannemlere doktorlar bile nazardan çatlamış demiş 40 sene evvel ben o yüzden nazardan çok korkarım Allah korusun 🙏🏻😊