Yagizmomms iyi etmişsin canım bende çok misafir kabul eder agirlarim hamileyken bile hep davet Edip hizmet Edop durdum ama aynı şeyleri şimdi yapamam ki. Herşeyden önce çocuğumuzu sağlığını dusunuyoruzne yapalım düşüncesiz davranan da kırılsın
Bizimkiler bir aydır bana gelmiyorlar z ann yan sokagimda oturuyor ama gelmiyor zerra pişman değilim yine de sabrımızı tuketmeselerdi :)