Makbuss Nseyma tsk edrm cnm cok haklisinz iste anne kalbi hicbirsey olmasn diyor ki sukur buyuk hastalik degil biraz daha iyiym guzel yorumlarinzdn dolayi saolun
Aysetkr Makbuss öyle şey olur mu hiç emin ol her anne bebeği icin en iyisini ister sen bunları düşünürken bile ne kadar iyi bir anne olduğunu gösteriyorsun emin ol kötü anne yok sadece tecrübesiz anne var emin ol o şuan çok savunmasız ve istediği tek şey senin kokun ve ilgin hastada olacak düşecek te böyle böyle öğreneceksin sende neyi nasıl yapacağını Allah daha büyüğünü göstermesin sakın ol ve ona sadece ilgini göster geri herşey düzene girecektir💜
Aslihannazli Makbuss ne demek biz hep burdayız inşallah kalbini ferah tut geçecek hayırlısı ile bu günler 🙏😍
Makbuss Aysetkr Allah razi olsn cnm Rabbim baska dert vermesn daha iyiym herseyin ustesinden evvel Allah kizimla birlikte gelecegiz
kuzeyto Makbuss benim oglum da 2 aylikken grip oldu, basta aynen senin gibi moralim cok bozuldu. Ama inan geciyo, hatta atlatana kadar ozel hemsiresi gibi ozenli baktim, beceremem dedigim seyleri yaptim, kendimi cok guclu hissettim💪
MerveCinarKaya Makbuss ben anne değilim o halde 4 çocuğum var su an 4 ü de grip :( bebek daha 37gunluk bide:(
Makbuss MerveCinarKaya Allah acil sifa versin insallah insam bazen bir uzuntuye kapiliyor ama neler var hayatta Rabbim baska dert vermesin insallah sizdd bizde atlatiriz cabucak
Ecemayaz01 Yagizmomms aynen oylee valla mirc mirc opuyorlar sonra bakamadin hasta ettin lan opme olmasn deliye bak degilmi yani valla oglum hasta hep onlar yuzunden
Yagizmomms Ecemayaz01 Aynen öyle cnm benm oglanada grip virüsü bulaşmış. Çocuk onu bronşite çevirmiş 1 hafta yattık hastanede 😥
Ayb Makbuss siz iyi niyetli bir annesiniz ki çocuğunzuun hasta olmasından sorunluluk duyuyor ve üzülüyor kendinizi suçluyorsunuz. Halbuki sizin suçunuz yok. Bebeğini bu kadar düşünen anne kötü olamaz. Forumda neler görüyoruz kendinizi üzmeyin stres yapmayın gücünüz sabrınız azalmasın. Hastalık gelir nerden geldiğini bile bilemeyiz zaten önemli olan hastayken bakmak yanında olmaktır. Geçmiş olsun çok
Makbuss Ayb Allah razi olsn canm siz gibi gonlu guzel kardeslerimin sayesinde daha iyiyim ve moralim birazda olsa duzeldi cok tesekkur edrm yorumn icin
Ayb Makbuss sizi bir yere ekleyeceğim lütfen orada yszılanlsrı vakit buldukça okumaya çalışın👍🏻 Sevgiler
alicihankus Makbuss senin yine iyi benim bebeğim 16günlük muydu ne olmuştu annem bulaştırmişti ne kadar üzülüyodum ama dikkat ettim herşeye ve geçti böyle böyle büyücekler canım bu şekilde üzülmen bebeğinede yansır moralini yüksek tut
alicihankus alicihankus He bi de 1aylıkken kafa üstü fayansa düştü allahtan yastığa geldi kafası onu da annem yaptı sağolsun doğar doğmaz bebeği deney faresi gibi kullandı bi test etti dayanıklı mi diye 😂😂 bak olan oluyo gecen geçiyo sonra gülüyoruz böyle rabbim en kötüsünden esirgesin
koalaveannesi Makbuss lütfen böyle düşünmeyin siz kendinizi üzerseniz o da üzülür ben de iki buçuk aylık bebeğimi pusetten düşürdüm ben öleyim o zaman😞
Makbuss koalaveannesi Allahim korusun insallah birsey olmamstr gecms olsn sizede onlar bizlere muhtc insallah hepimz guclu duralim ki bu gunleride atlatalim