Serengull_ sağım yapmadım bebeğim sürekli memedeydi fırsat olmuyordu, sağımı mayyadan önce denemiştim 20 cc filan çıkıyordu moralim bozuluyordu. Şuan bebeğim 5 aylık sadece anne sütü alıyor, 2 aylıkken bıraktık mamayı. Bu arada bir emzirme danışmanı bana elektrikli pompayı bırak mochi al demişti o dedikten sonra bıraktım sağmayı ben. Şuan bebeğim emiyor ne kadar süt var merak edip bakmıyorum bile, kilo alımı iyi çünkü.