eadrn11 Ben momstok kullanıyorum bebeğim emiyor fazla sağım yapmıyorum yaptığımda da 40 50 atası çıkıyor bence etkili
Serengull_ eadrn11 düzenli sağım yapmadınız mı peki iki saatte bir ben yapamicam onu çünkü bebeğim hep emiyor
Ensarsern Serengull_ benim bazen 20 bile çıkmıyordu ama şimdi çok şükür bebeğim 5 aylık sütüm yetiyor
Serengull_ Ensarsern sağım yapmadan da kullansam olur yani artar bebeğim her saat başı memede zaten meme m yara oldu o yzden sayın yapamam ama diğerlerini yaparim tavsiye ediyor musun canım alayimi.
Gizemkapl Serengull_ emmeei sagim yapmicaksniz anlamina mi geliyor benmde bebegm emiyo hangi memyo verceksem o kaliyor otekini sagiyorum zaten sen sagdikca sut azalmaz artar
idilbilgemom Serengull_ ben sağım yapmadım bebeğim sürekli emiyordu çünkü sadece mayya kullandım ve sütüm arttı mamayı bıraktık şükürler olsun 🙏🏼
Ensarsern Serengull_ evet günde 3 kez mama veriyordum mayyayı içmeye başladım sütüm çoğalınca bıraktım sağlık ocağında da takibini yaptırdım ayda 1 kilo aldı tavsiye ederim
dmlklc Ensarsern merhaba. Ben cayını kullanıyorum sadece ben de de gözle görülür fayda sağladı. Bebeğiniz kaç aylık acaba?
Serengull_ Gizemkapl sürekli memede bebeğim ikisini de emiyor süt az olduğu için heo çekiyor süt gelsin diye zaten kolik bebek hep göğsümde öyle sakinlesiyor
dmlklc Ensarsern benım de 7 ay 19 günlük. 5. Ay da az kılo alınca ben de cayını aldım. 6. Ay kontrolün de 650 gr almıstı. O yüzden sordum teşekkür ederim🥰
Serengull_ Ensarsern ben 24 saatte beş kere veriyorum ayda bir kilo çok iyi ben mama verdiğim halde bir kilo almamış
Serengull_ eadrn11 sinirleniyor süt yok diye emmiyor zorla ama memeyi de bırakmıyor ama süt var cekse