ipeku ugursuzsafiye ah canm bana kalsa dinlemicem. Ama masallah sanki annnesj onlar 🤦🏼♀️ halen yazi beklicez diyolar. Gecen bende ben yaptirmicam dedim snir oldum cnku
Gizliozne ugursuzsafiye Hiç korkacak birşey yok anlamıyorlar bile. Bizde yaptırdık çok basit oldu ağlamadi bile.
tosbikinannesi1 ugursuzsafiye bebekten bebeğe değişir bizde hiç bı sorun olmadı ağrı kesiciyi zamanında sattinde verdiğin sürece 😌🎈
VelardaEdiz ugursuzsafiye 22 mayısta olacak oğlum ve aşırı korkuyorum çok hareketli bir bebek nasıl olacak bilmiyorum kafamda kurup kurup duruyorum sünnet olacağı zaman 17 aylık olacsl
ugursuzsafiye VelardaEdiz Iste bende bu yuzden hareketlenmeden yaptirmak istedim balim daha donmeden bile hemen olsun bitsin dedim iyilesti bile sukurler olsun.. Darisi size insallah guzel gecer korkma 💝💝
VelardaEdiz ugursuzsafiye geç bile kaldım kendi korkumdan erteledim durdum 2-7 yaş önermedikleri için 2 yaşına kalmadan yaptıralım dedik ama huyu suyu değişecek diye korkuyorum açıkçası
ugursuzsafiye VelardaEdiz valla bizimkilere kalsa cok erken diye istemiyolardi ben illede simdi dedim 🌸 bende buyuyunce olmasindan korktum canim Olsun sizin icinde hayirlisi boyledir demekki pozitif ol eninde sonunda olucaklar zaten💘
saripapatyam2 ugursuzsafiye ilk gün çok zor geçiyor malesef.. ama akşama rahatlamıştı bizimki baya 2 krem vermişti her bez değişiminde elimizi hiç dokunmadan üzerine sıkıyorduk.. ama iyiki erkenden yaptırmışız diyeceksiniz ilerde. bizde 5 aylıkken yaptırmıştık..
ugursuzsafiye mucizelerimhu hayirlisiyla yaptirin insallah 💘 buyuk bir dusunce kalkiyor ustumuzden cidden🌸
Kahve_tonunda-Kahve_tadinda ugursuzsafiye ablacım balta 🪓 nedir ya 😁😂😂😂 Allah kolaylık versin inşallah