ugursuzsafiye ahh canım olur mu öyle şey benim için çok iyi oldu,tecrübe oldu 🌺 ilk çişini yapana kadar gayet güle oynaya vakit geçirdik sünnet oldu, ayıldı eve geldik hiç ağlamadı bile ve bugün uyuyana kadar 3 kere çişini yaptı sadece yaptıktan sonra ağladı o kadar kendi saatinde de gece uykusuna yattı inşallah herkesin böyle kolaycacik geçer 😇