Busbus3 doktorunuz size açıklamamış doğumdan sonra bazı insan 1 ay sonra bazısı 1 sene sonra adet görür ve bu her iki doğumda normal karşılanır ben doğuralı 40 gün oldu adet umarım 7-8 ay olmam diye dua ediyorum valla hiiç özlemedim adet görmeyi hamilelikte çok alıştım bu duruma. Gelmemesi de beni ekstra gergin sinirli veya şiş yapmıyor hiç gelmese de kabulüm 😅