Busbus3 Kızlar kırkım çıktı doktor 40 kontrolüne çağırmadı gelme dedi benim kırkım çıkalı 15 gün oldu hala regl olmadım normal mi
ma9419 Busbus3 ben bebeğim 9 aylıkken adet oldum. Ama başka bişeye takıldım ben burda, neden 40 kontrolüne çağırmadı
Nohutannesi Busbus3 7,5 aydır ben de olmadım,bekliyorum🤷♀️Benim doktorum da 40 kontrolüne çağırmadı, bir sorunun yoksa gelmene gerek yok demişti.
Busbus3 MeryemEslem ay Allah yardımcın olsun gergin olmuyormusun ya neden olmuyormuşsun doktora girtin mi
Morfrenk Busbus3 doğum sonrası ilk 1 yıl adette bir düzen beklenmez, bazıları olur bazıları olmaz. Gayet normal bir durum. Ben 40 kontrolüme gittim bu arada.
Busbus3 ma9419 doğumdan 1 hafta sonda kontrole gittiğimde rahim toparlanmaya başlamış dedi pandemiden dolayı gelme dedi bilemedim ilk doğumum biraz cahilim bende tamam dedim geçtim
Eylulum1 Busbus3 doğumdan beri gitmedim geçenlerde gittim bir sıkıntı yok dedi bir sene geçti buarada normal yani panik yapma dr gitmen gerekn bir durumda yok dikişlerin iltihaplanma yada ağrın bişe yoksa adette olmaman normal belli zamana kadar her annede farklı zamanda oluyor vucut yapına bağlı
Nohutannesi Busbus3 40 günde mi😳 adet olmaman çok normal bir çoğu bu zamanlarda olmaz zaten emzirmek vs derken