Nida_nur4448 aa çok sevindim 😁 saçlarımı kestirdim katlı ve omuzumdan 4 parmak falan asagida ombre yaptırmak istiyorum hicbir işlem gormedi simsiyah saçlarım (tabi aralardaki beyazları saymazsak 🤣) yanmasından yipranmasindan korkuyorum.. çok zarar görürmü? Ve yakışır mı kısa saca ? ❤🥰 sorum bu kadar sevgiler teşekkürler 🙃