Feyyyzza sakın zeytin yağı veya herhangi bir yağ kullanma eğer pişik fazlaysa bebeği yakar pişik te geçmez asitli olduğu için benim kızımda çok kötü pişik olmuştu el kadar pişiği vardı bezden pişik olmuştu tabi bezi değiştirdik fakat pişik yinede geçmemişti tam 1 ay boyunca pişiği gittikçe artmıştı zeytinyağı kantaron yağı bepanthol sudocrem hiç bi fayda etmedi eczaneye gittim orda travazol fito krem hametan, hamazinc 4 ünü karıştırıp bi krem yaptı eczacı her altını açmada sürdüm ertesi günü pişik tamamen geçmişti Allah bidaha göstermesin o günleri sende al karıştır istersen canım eğer biraz geçtiyse pişiği sadece fito krem , travazol ve hametan karıştır sür ertesi günü geçmiş olur Allah acil şifalar versin biliyorum çok zor benim kızımda mosmor olurdu ağlamaktan çişini yaptığı zaman çok üzüldüm şuanda yavruya inşallah tez zamanda geçer