Feyyyzza Kızlar bebegim aşırı pişik ti şimdi biraz daha iyi ama bugun ve dün her idrar yapışında veya ufak bi kakasında bas bas bagırıyor poposu yanıyor sanirim. O kötü oldugu hallerinde bile bu kadar bagırması. Şimdi iyileşirken neden bagırıyor yaa sabahtan beri 21 tane bez değiştirmişim her seferinde altını yıkıyorum. Bepantol sürüyorum. Cocuk uyku uyuyamıyor altına yaptıgı zaman hic susmuyorrr ne yapıcam cıldırcam takatim kalmadı. 36 günlük.
glbgci Feyyyzza bizde o zamanlar aynı sıkıntıyı yaşadık günlük 30 bez değiştiğimi hatırlıyorum öyle zordu ki. Kantaron yağı iyi geliyor acısını baya azaltıyor. Oksizinc diye bir krem var bize tek o iyi gelmişti
Bhr28 Feyyyzza mustela ya da sudocrem deneyin isterseniz çünkü bepanthol benim kızıma hiç iyi gelmedi. Doktorumuz pişik olduğunda sudocrem ve mustelayı karıştırıp sürebilirsiniz demişti
Feyyyzza Ummuhan09 Zeytin yagı kullandım işe yaramadı kantoron yagı kullanmadım canim bilmiyorum. Deli olcam artik cocugum yanıyor ciyak ciyak
LilyaBn Feyyyzza ıslak mendil kullanmayın, yıkadıktan sonra mutlaka kurulayıp öyle takın bezini, mümkünse biraz havalandırın popişini, sudocrem alıp sürün. Son olarak kullandığınız bez bebişinize yaramamış olabilir. Çok geçmiş olsun inşallah hemen düzelir🙏
Aylak Feyyyzza kesinlikle her bez değişiminde yıka Arko krem kalınca sür ertesi güne çok rahatlar benim bebeğim artık pişikten etleri kanıyordu prima pişik yapmıştı denemediğim ilaç krem kalmadı sadece Arko krem geçirdi sok oldum başka krem kullanmıyorum 7 aydır
deletedmom1106 Feyyyzza poposunda çatlak oluşmuş olabilir fazla ıkınmaktan benim bebeğimde olmustu. Hametan ve anestol sürdüm baya bi zaman şükür geçti pişik için dalinin pişik kremini tavsiye ederim bez olarakta goon twk geçerim ilk dogdugunda prima ve bayb turco denedim ikiside ciğer gibi yaptı ama goonla 5 aydır gram pişik olmadı süper emici ve çokda uygun deneyin derim
Aylak Feyyyzza tüp olan varya classic o canım kalınca sür yağlı olduğu için kaka ve çiş deriye temas etmiyor üzerinden kayıp gidiyor böylece hemen iyileşiyor ben ne kremler aldım ne paralar harcadım 3 liralık kremle çocuğum iyileşti kortizonlu ilaçlar bile sürdüm geçirmedi artık kanıyordu ağlıyordu hep
deletedmom1106 Feyyyzza e bebekde yada özpaş marketlerde var ikisindende temin edebilirsin 33 lira 1 numarada 60 2 numarada 58. 3 de 40 tane var hepsi aynı fiyat ben çok memenunum dalin pişik kremide 18 yada 20 lira ama 2 ay falan gidiyo benimgibi sıvarsan az kullanırsan daha uzun gider
Zynpyldzz Bilinç altında da acıyor olarak kalmış olabilir altını degistirceginiz zamn bende eczacimdan kendi hazırladığı özel bir pisim kremi var onu kullanıyorum 1 senir çok memnunumm