Senacay ayda17 her emzirmeden sonra kaymak sur ve kurumasını bekle. Bebeği emzirmeden öncede ılık su ile temizle 2 günde etki edecektir. Gece emzirmeye kalktığında da kendi sütünü sur ve gene kurumasını bekle. İmkanın varsa bol bol havalandir açık kalsın goguslerin
Kivancurazmomy12 ayda17 inşallah yarar canım ben e bebekten aldım mycey marka gayette güzeldi 30 TL gİbi bir rakam gittim 200 TL’ye gümüş kapak aldım ama hiç bı işe yaramadı daha çok yaktı öyle çok paralar vermeye gerek yok bence bı bak istersen 🙏
Hatice1905 ayda17 madecasol merhem ve anestol merhemi karıştırın çok iyi geliyor her emzirmeden sonra sürün beni çok güzel toparladı
Dondu_123 ayda17 kantoran yagı gece tek gogusunuzu emzırın kantoran yagını surup kucuk bı poset parcası koyun sabah kalkıncada sabunlu suyla yıkayın ınsallah 1 haftada gececektır
Sevgilikizim ayda17 canim öncelikle çok geçmiş olsun senin yaptıklarının hepsini yaptım hiç fayda etmedi bir arkadaşım terayi sür demisti yaptim iyikide yapmışım allahim ondan razı olsun ben çok memnun kaldım dünya varmış dedim benim yaralarıma derman olan terayagi idi şiddetle tavsiye ederim hem silmene bile gerek yok emzirirken allahim şifalar versin
Cigdem-609 ayda17 gümüş kapaklar hayat kurtarıcı sürekli göğsümde tutuyordum 2ay boyunca kullandım.sanırım yaralar bebek göğüsü tam kavrayamadığı İçin oluyor onaya dikkat et derim.Sütlerin sıkışırsa sıcak havlu koyup sağ rahat edersin geçmiş olsun şimdiden mutlaka dene
Suna-58 ayda17 canm seni o kadar iyi anlıyorum ki beni dinle çok çektim şeni anlayan bilir aciyi avent göğüs kalkanı kullandım göğüs ucun açıkta kaldıkça oyilesiyoe ve akan sütte içinde bırakıyor böyle kendi sütünde etki ediyor arada da madacasspl sürdüm ucuna açık olduğu için ve kıyafetle temas etmediği için anında iyileşti şok oldum o ana gelsene kadar neler kullandım sen bunu bi dene
Serrax ayda17 8 günlüğüz biz de,şiddetle gümüş kapak diyorum. Maşallah deyim krem dahi sürmüyorum sadece kapakları kapatıyorum emme dışında sürekli o duruyor. İlk bebeğimde çok çektiğim için denemeye değer diye aldım iyi ki almışım diyorum çok şükür 😊
ayda17 Çok teşekkür ederim canlarım💜 iyi ki böyle bir platform var da her derdimizi paylaşarak aşabiliyoruz🙏🏻 Göğüs kalkanını deneyeceğim mutlaka,hepinize çok ama çok teşekkür ederim,iyi ki varsınız💜💜💜
Sny07 ayda17 lansinohu kullanmaya devam et piyasadaki en iyi o bence bende yaşadım 2 aylık kızım var bir memem 3 e bölünmeme rağmen bırakmadım.emzirmen bitince sütünle ıslat memeni hafif arkasından kantoron yağı üstüne de lansinohu sür ben hep öyle yaptım antibiyotik kremler de var ama sürekli emzirdiğim için ben kullanamadım sürekli sabunlu suyla yıkamak lazım çünkü ayrıca kantoron yağını pişiktede kullanabilirsin memelerini kantoron u sürdükten sonra havalandır hemen kapatma bide sakın göğüs pedi falan kullanma onlarda yarayı kapatmıyor ben kullanmıştım bilmeden çok zararını gördüm o yüzden iyileşmedi
papatya-annesi Ahhh bı an o anlar geldi gözümün önüne canım senin hesap herşeyi kullandım + garmastan pomat diye bı krem daha ama hiç biri fayda etmedi 1-1,5 aya kadar kendiliğinden geçiyor alışıyor kuzum biraz sabır her konuda herşeyi geçiyor gaz diş göğüs açısı tek çözüm SABIR 💕 Bol sütün olsun inşallah 💕
Sny07 ayda17 kullanma sakın onları daha beter açıyor meme uçlarını emzirme sütyenleri var pamuklu onları kullanıyorum rahat oluyor