ayda17 14 günlük bebeğim var,göğüslerim çok kötü yara oldular. Özellikle sol göğsüm feci durumda😢 ayva çekirdeği jeli,zeytinyağı ve doktorumun önerisiyle lansinoh kullandım ama hiçbiri işe yaramadı. Ne tavsiye edersiniz? 😞
Ardahsyn ayda17 canım memenin siyah yerini tümden bebeğin ağzına ver ozmn geçiyor ve o kullandıklarını doğuma 2 hafta önceden kullanman lazımdı geçmiş olsun
Aley_ ayda17 Tahin yağı ve kantaron yağı dönüşümlü sürün çok çabuk toparlıyor. Benim yaralar çok çok kötü durumdaydı bunlarla geçirebildim sadece. Ve gün içinde sık sık açık bırakın kuruması geçmesini kolaylaştıracaktır. Doktorum bir süre iç çamaşırı kullanma, göğsüne sürtünmeyecek bol tişörtler tercih et demişti bu şekilde geçti.
Kivancurazmomy12 ayda17 göğüslerini hava aldırman gerekli ben 1 buçuk ay çektim şakır şakır kanadı 🤦 en son garmastan pomad sürdüm ve silikon göğüs kalkanı kullandım çok memnun kaldım hala kullanıyorum tavsiye ederim şuan bebeğim 3 aylık bu zamanlar gecicek bol bol emzirin göğüsleriniz alışsın hayırlısıyla büyüt bebisini 🙏☺️
runklii ayda17 her emzirmeden sonra lansinoh kremi sür üstüne delikli göğüs kalkanını tak (Philips in göğüs kalkanını kullandım) . Tam 5 gün sonra düzelecek. İzlediğim bir videoda söylenmişti kadın dediği gibi oldu. Doktorun verdiği ilaçlar bile işe yaramadı sadece bu yaradı. Ve bebeğe memeyi doğru tuttur ucunu aldığını anladığında serçe parmağınla çıkart memeyi tekrar doğru şekilde ver.
ayda17 Ardahsyn evet canım öyleymiş ama beni bilgilendiren olmadı maalesef 😞 bende hiç denk gelmedim öyle bi bilgilendirmeye yoksa kesinlikle yapardım katlanılacak gibi bir acı değil 😢
Elif_Naz Fito madecassol krem kullandım ben o iyi gelmişti ama çocuk emdikçe yine oluyor inşAllah sizinki hemen geçer
ayda17 Aley_ ben de sık sık açık bıraktım neler neler sürdüm ama geçmedi. Sağ göğsüm biraz düzeldi gibi en azından katlanabiliyorum acısına ama sol göğsüm çok kötü hala😞 dönüşümlü vermek istiyorum ama artık sol göğsüme sıra gelince korkudan ne yapacağımı bilmiyorum😢
birbebekannesi33 Kivancurazmomy12 gogus kalkanini bnm bebek almadi ucu cok buyuk diye emmedi hic gogusum de yara bebgim kan kustu cok korktum gogusumdekibyaradab kan gtmis
ayda17 Kivancurazmomy12 göğüs kalkanını deneyeceğim mutlaka çok fazla öneren olmuş umarım ben de faydasını görürüm,teşekkür ederim 💕
Kivancurazmomy12 birbebekannesi33 bebegim o göğüs ucu bu kalkan kapaklı silikon kapatiyosun delikleri felan var internete yaz bi istersen 🙏 benimde kan kusuyordu hep fotoğrafları var suan çok şükür maşallahı var 1 buçuk aydır bişey yok ✊🥰
Gizem_ar Kesinlikle gümüş kapak doğum yaptım 2-3 gün neler çektim hastaneden cıkarken doktorum halimi gördü gümüş kapak al dedi hadi dedm alıyım napcaksa ertesi gün iyileşti 40 günlüğz hala sıfır yara sıfır acı takıyorm sürekli göğsümde
YazarAnne Madecassol ve balmumu göğüs kalkanı iyi geldi bana. Lansinoh hiç iyi gelmemişti. Duvarları yumrukluyordum ağrıdan. İnşallah size de iyi gelir
Kivancurazmomy12 ayda17 inşallah yarar canım ben e bebekten aldım mycey marka gayette güzeldi 30 TL gİbi bir rakam gittim 200 TL’ye gümüş kapak aldım ama hiç bı işe yaramadı daha çok yaktı öyle çok paralar vermeye gerek yok bence bı bak istersen 🙏