Mom091 bu sanırım yapı meselesi . Yada herşeyi birlikte yapmaya çok alıştırmışsın. Kaliteli zaman geçirelim derken kendine bağlamışsın . Benim çocuklar hiç sorun çıkarmazdı biyere bırakırken. Hatta mutlu olurlardı degisik yer diye. Hiç öyle isim var burda dur ,gelip alicam falan da dememe gerek kalmazdı. Hadi sen git biz oynarız teyzemle yada yengemle derlerdi .kuzenleri olduğu için tabi birazda . Sizin de 3 yaşından sonra normale döner diye düşünüyorum. Evde aktiviteyi azaltıp, ananede çoğaltın bence bi süre