merveasm MAmother 3 hafta hiç çıkarmadınız mı sizde. Peki ilk cıkarttıktan sonra yara iltihap vs oldu mu
MAmother @merveasm yok çıkartmadım hiç, 3 4 hafta sonra falan çıkartıp başka küpe taktım. Hiç iltihap yara falan olmadı.
sarpinko bende uc dort tane var bir ay hic cikarmadim banyodan sonra hep kuruttum fönle ve vazelin surdum cikardiktan sonra sorun yasamadim normalde alerjim var imitasyona falan ama bunda sknti olmadi